nsane obtížnost, minimální hardwarové poždavky

Rubriky: The Witcher 2 | Komentáře nejsou povolené u textu s názvem nsane obtížnost, minimální hardwarové poždavky

S velmi zajímavou informací přišel před pár dny britský Eurogamer. Hra bude mít obtížnost insane, která si vynutí po smrti hlavního hrdiny začít hrát hru od úplného začátku hry (a ne nějakého poslednícho auto-save checkpointu). Hra má mít dohromady tři obtížnosti – lehkou, střední a šílenou. Tvůrci se tedy evidentně snaží dodržet to, co slíbili – tj. lehká obtížnost pro ty, které zajímá hlavně příběh a šílnená obtížnost pro ty, kteří si stěžují, že jsou dnešní hry moc lehké. Překlad do naší mateřštiny naleznete na českém Eurogameru.

Je tomu už pár týdnů, co se na internetu objevil třetí (resp. druhý díl druhého) vývojářský deníček, který byl opět zaměřen na engine. Prvně bylo toto video exkluzivně francouzsky, nicméně asi před dvěma týdny bylo zveřejněno i v angličtině a my vám přinášíme výtah toho nejdůležitějšího. (Video můžete zhlédnout na oficiálních stránkách).

Engine se nakonec jmenuje RED engine (od názvu TSOOD bylo upuštěno).
RED engine využívá hojně middlewaru (technologie, kterou vyvinula jiná firma) – např. Havok, Scaleform a FMOD.
Renderovací jádro od začátku vznikalo na bázi spolupráce grafiků a programátorů.
Hra využívá celou sortu post-process efektů – např. tone mapping, HDR, depth of field.
Tvůrci si nechali udělat průzkum hardwaru hráčů a zjistili, že v době vydání budou singlecore procesory minoritní skupinou.
Vývojaři se od počátku snažili, aby byla hra co nejvíce přizpůsobitelná danému hardwaru.

Ke konci videa byly zároveň zveřejněny minimální požadavky:

Procesor dual core 2,2GHz1 GB RAM (pro XP), u novějších verzí Windows 2 GBGeForce 8800 s 512 MB (nebo podobná ATI)