Obrazová historie Zaklínače

Rubriky: Zaklínač | Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Obrazová historie Zaklínače

Již předlouhé čtyři roky vyvíjí CD Projekt jedno z nejočekávanějších RPG The Witcher. Pojďme se podívat na vývoj hry počínaje rokem 2003. Myslim, že nejstarší ze screenshotů už asi nikde jinde neuvidíte. :)

Rok 2003 – počátek

Rok počátku vývoje. CD Projekt došel k názoru, že nemá čas na vytváření vlastního enginu a tak zakoupil od společnosti Bioware licenci na Aurora Engine, jenž byl základem hry Neverwinter Nights. Na obrázcích je vidět, že Geralt se pohyboval ve značně omezených prostorách, připomínajích hry jako Diablo či Might and Magic. Člověk by neuvěřil, že jde o stejnou hru jaká má být vydaná letos v řijnu. Hrdinou neměl být Geralt, ale neznámý zaklínač.

2003-1 2003-2 2003-3

Rok 2004 – nový styl

Tady začíná cesta za dnešním vzhledem hry. Na místo chodbiček a údolíček nastupují rozsáhlé pláně, údolí a také začíná vývoj Wyzimy, středověkého města jaké jak tvrdí tvůrci ještě nebylo v herním světě dosud k vidění. Hrdinou je stále bezejmenný zaklínač. CD Projekt zahájil spolupráci se společností NVIDIA, The Witcher by měl být údajně optimalizován pro její grafické karty.

2004-1 2004-2 2004-3

Rok 2005 – nástup Aurora enginu

Oproti předchozím screenům je patrný značný nárůst detailů a také kvalitnější zpracování světla a stínů. V tomto roce také CD Projekt přehodnotil své stanovisku co se týče hrdiny. Tvůrci si uvědomili, že se jim nemůže podařit vytvořit tak silnou osobnost jakou je Geralt. K radosti fanoušků bylo rozhodnuto, že na našich monitorech se bude prohánět bělovlasý hrdina románů.

2005-1 2005-2 2005-3

Rok 2006 – další vývoj

Další vývoj celé hry a přepisování Aurora Enginu. Žádné dramatické změny ve vývoji, podobné těm v předchozích letech už se nedějí. Dochází také k podpisu s distributory.

2006-1 2006-2 2006-3

Rok 2007 – vydání

Poslední rok vývoje, po mnoha odkladech vyjde hra v říjnu tohoto roku. Dokončen je zajímavý soubojový systém. Aurora engine je na konci vývoje hry z 80 procent překopán, k nerozeznání od toho použitého ve hře Neverwinter Nights.

2007-1 2007-2 2007-3

Více o vývoji hry si můžete přečíst v sekci překlady.