Kapitola 1

Rubriky: | komentáře
Varování, následující text může obsahovat spoilery a vám tím zkazit zážitek ze hry. Část tohoto textu je založena dle článku Spolier Checklist na witcher.wikia.com. Autorovi díky.
Důležité (či úkolové) NPC: 11

Abigail – Vesnická čarodějka sídlí ve své chatrči nedaleko za vesnicí.
Alvin – Malý chlapec zázrakem přežil útok Barghestů.
Declan Leuvaarden – Bohatý nilfgaardský kupec vysedává v hospodě.
Haren Brogg – Podezřelý obchodník sídlící na břehu jezera.
Kalkstein – Alchymista který po většinu času sedí v hospodě.
Král Divokého honu – Potkáte se s ním v rámci úkolu Stín minulosti.
Královský lovčí – Nocuje ve svém táboře a prochází se po okolí.
Leo – Jestli potkáte jeho ducha záleží na rozhovoru s Králem Honu.
Mikul – Strážce chránící obchodnickou bránu.
Odo – Vesnický boháč, který má svůj dům nedaleko od palisády.
Velebný pán (Fura) – Knež Věčného ohně pobývá nejčastěji před kaplí.
Vesna Hood – Milá servírka obsluhující hosty v zájezdním hostinci.
Shani – Medička, která míří do Wyzimy a zatím pobývá ve vesnické hospodě.
Zoltan Chivay – Tento trpaslík je v hospodě, ale až po splnění úkolu Rasisté.

Lokace: 10

Okolí Wyzimy – Zde se budete pohybovat vlastně po celou 1. kapitolu. Lidé zde povětšinou nemají rádi cizince a tak si jejich důvěru budete muset získat. Obyvatelé zde trpí večernímy útoky barghestů.
Vesnická hospoda – Jedna z mnoha hospod ve hře. Potkáte zde mnoho zajímavých a důležitých lidí.
Krypta – Místo šířící strach do svého okolí. Prý zde sídlí nebezpečné stvůry.
Kaple – Nachází se vedle domu velebné pána. Vstoupit do ní budete moct až v rámci úkolu.
Jeskyně – Tato prázdná jeskyně bude hrát roli až ke konci kapitoly.
Dům Velebného pána – Je nedaleko od kaple. Nocuje zde velebný pán.
Harenův dům – Haren Brogg, obchodník se vším, sídlí zde.
Odův dům – Domov velkého vesnické boháče.
Jeskyně u města – Není taky zrovna moc bezpečná. Navíc se zde usídlily nebezpečné echinopsy.
Chýše Abigail – Domov vesnické čarodějky.

Stvůry: 7 druhů

Barghestové – Tito nebezpeční psi ohrožují lid v podhradí. Zjevuje se jich několik a to vždy večer.
Echinopsy – Najdete je v jeskyni pod městem
Pekelný pes (Bestie) – Hlavní stvůra této kapitoly. Nebezpečný ohnivý pes.
Ghůlové – Většina jich je v kryptě.
Alghůl – Pouze jeden v této kapitole (Ozzrel).
Topivci – Pouze jeden v této kapitole (Nadir).
Utopeneci – Vylézají večer z vody.

Obchodníci: 6

Abigail – Sídlí ve své chatrči. Obchoduje s alchymií.
Declan Leuvaarden – Prodává zdobné předměty, dárky a trochu alkoholu.
Haren Brogg – Většinou pobývá ve svém domě u vody. Obchoduje se zbraněmi.
Vesna Hood – Obsluhuje lidi v hospodě. Prodává jídlo a pití.
Kramářka – Má stánek před mostem. Můžete u ní koupit maso.
Antikvarista – Obvykle posedává v hospodě. Prodává knihy.
Bylinkář z Wyzimy – Prochází se kolem hospody a prodává byliny.

Hráči pokru: 5

Zoltan Chivay – Začátečník. Naučí vás hrát kostky (ale musíte je mít).
Haren Brogg – Začátečník.
Mikul – Začátečník.
Odo – Začátečník.
Hrač – Začátečník. Sedí v hospodě.

Ženy: 3

Vesničanka – Pochoduje po vesnici. Dejte jí tulipány.
Vesna Hood – Večer ji budou na křižovatce obtěžovat nějací otrapové. Ty poražte a doveďte Vesnu domů. Poté si s ní domluvte rande a přineste ten den večer víno k mlýnu.
Abigail – Později v této kapitole, kdy bude možnost poznat ji lépe.

Pití alkoholu: 2

Pijan – Většinou posedává v hospoďe nebo se motá okolo. Odměnou vám bude Kniha strachu a nenávisti, svazek I.
Zoltan Chivay – V hospodě (až po splnění úkolu Rasisté). Za odměnu dostanete diamant.

Bitky: 1

Tlustý Fred – Mlátí se za peníze v zadní místnosti ve vesnické hospodě.

Smlouvy: 3

Barghesti – 10 lebek barghestů pro Abigail.
Utopenci – 3 mozky utopenců pro Velebného pána.
Ghůlové – 3 lahve ghůlí krve pro alchymistu Kalksteina.

Znamení: 2

Igni – Kruh vnitřního ohně – V jedné z chodeb v kryptě.
Aard – Kruh větrného tuláka – Před vchodem do jeskyně.

Trofeje: 2

Nadir – Utopenec vylézající o půlnoci na břeh za vodním mlýnem. Obklopuje se mnoha utopenci.
Ozzrel – Dohotovte úkol Krypta pro Mikula. Vraťte se zpět do Krypty a pokračujte nově otevřenou chodbou. Na konci najdete alghůla jménem Ozzrel.

Meteority: 4

Červený – V části pod kaplí. V ostatcích ducha (budete-li s ním bojovat).
Červený – V Kryptě po té co splníte Mikulův úkol. Jděte do krypty znovu.
Modrý – Z mrtvoly bandity Salamandry, později v této kapitole.
Modrý – Lze koupit od Harena Brogga.
Trpasličí kovář, který vám může překovat meč, se nachází vedle vesnické hospody.

Místa moci: 3

1. – Nedaleko od vstupu do jeskyně.
2. – Kousek před vstupem do Krypty.
3. – V Kryptě na rozcestí

Úkoly a zadavatelé: 16

Lidé a stvůry – Začátek kapitoly
Ocas Salamandry – Shani
Zakázka: Barghestové – nástěnka – Abigail
Zakázka: Ghůlové – nástěnka – Kalkstein
Zakázka: Utopenci – nástěnka -Velebný pán
Pozdní ptáček – Vesna Hood
Rasisté – Zoltan Chivay
Pokerové kostky: nováček – Zoltan Chivay
Noční hosté – Haren Brogg
Krypta – Mikul
Tajemství zahrady – Odo
Stín minulosti – Declan Leuvaarden
Netvor z jezera – Královský lovčí
Král krypty – Královský lovčí
Hledaný – nástěnka
Horké zboží – Haren Brogg

Odebírat
Upozornit na
guest

0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments