Vesemir – Nejstarší zaklínač na Kaer Morhen.
Eskel – Rozvážný zaklínač s ošklivou jizvou na pravé tváři.
Lambert – Trochu neomalený zaklínač, který se moc nemusí s Triss.
Leo – Mladý a horkokrevný šermíř.
Triss Ranuncul – Pohledná čarodějka, která vám připomene něco z minulosti.
Tajemný mág – Neznámý mág. Vede celý útok na Kaer Morhen.
Magistr – Hledaný nájemný vrah spolupracující s Tajmeným mágem.
Savolla – Nebezpečný mág manipulující s chimérou.
Kaer Morhen, venku – Stará a rozlehlá pevnost.
Kaer Morhen – Interiér pevnosti s mnoha místnostmi.
Zaklínačské laboratorium – Zde jsou uschovány veškerá tajemství mutací.
Červený – Můžete získat při rozhovoru s Vesemirem, ale pouze pokud jste bojovali s chimérou.
Triss Ranuncul – Poté co jí lektvarem zachrání život můžete „ještě chvíli zůstat“. (obrázek kartičky)
Chiméra – Velice nebezpečná stvůra magického původu vtrhla do pevnosti.
Aard – Kruh šeptajících kamenů – Najdete jej v laboratoriu.
Eskel – Promluvte si s ním, ale až poté, co uzdravíte Triss. V rámci úkolu Pěstní souboje to však není nutné.
Obrana Kaer Morhen – začátek kapitoly
Elixír pro Triss – Vesemir
Zaklínačská tajemství – v průběhu prologu
Berengarovo tajemství – Vesemir
Pěstní souboje – Eskel (nebo v 1. kapitole u Tlustého Freda)