Kniha umění klasických adventur

Rise of the White Wolf

Rubriky: | komentáře
Vývoj této hry byl pozastaven! K tomuto kroku se CD Projekt RED rozhodl hlavně z finančních důvodů a kvůli špatné spolupráci Widescreen Games.
Obecné informace

– Hra je vyvíjena pro konzole Microsoft Xbox360 a Sony PLAYSTATION 3.
– Pro Wii hra nevyjde.
– Na hře pracuje asi 15 lidí z CD Projek RED a 30 z Widescreen Games.
– Vydání je plánováno až na podzim roku 2009.
– Vývoj této hry začal již v únoru 2008.
– Publisherem v České republice, Maďarsku, Polsku a na Slovensku bude opět CD Projekt.
– Většinu světa dostane opět na starost Atari, avšak pro Rusko nebyl ještě publisher oznámen.
– Hra bude podporovat opět pouze singleplayer.

Technologie

– Grafický engine byl vyvinut francouzskou firmou Widescreen Games a jmenuje se DaVinci.
– Engine podporuje efekty jako ambient occlusion, hdr, bloom, realtime shadows a další.
– Rozlišení 720p bude podporováno.
– Na PS3 nejsou žádné problémy s barvami (jako kdysi u jiných her).
– Podpora Sixaxisu.
– Pro zvuk byla přidána i podpora Dolby Surround.

Boj

– Systém bojů by měl být o dost akčnější a dokonale přizpůsobený pro konzole.
– CD Projekt RED pracuje na na nových a mnohem lepších animacích (prý celkem asi 150), které jsou připravovány ve Frankfurtu (a to stejným týmem, který pracoval i na těch pro PC verzi)
– AI nepřátel bude vylepšena pro větší agresivitu.
– Hráč by měl dostat do ruky nové možnosti jako je krytí, protiútok, speciální útok a jiné.
– Souboje s bossy budou předělány.
– Pravděpodobně budou nějaké drobné změny ve zbraních a vybavení.
– Nebudou žádná nová znamení, ale jejich užití prý bude více „cool“.

Svět a další novinky

– Hra by měla být dlouhá mezi 40 a 100 hodin.
– Interface bude přepracován.
– Alchymie bude také předělána.
– Ve hře bude nový hudební doprovod.
– Hudba bude z větší části stejná, ale pár nových kousků se objeví.
– Nová úvodní obrazovka a loadingové obrázky.
– Spousta modelů a část vegetace bude vytvořena úplně od nuly.
– Systém vývoje hráče bude předělán.
– Na výběr z levelovacích stromů bude přes 130 atributů. (to je ale v PC verzi).
– Příběh by měl být absolutně totožný s PC verzí, až na drobné úpravy v Prologu.
– Systém dialogů a mechanika s nimi spojená se změní.
– Nebudou žádné nový úkoly.

Ostatní

– Achievementy a trofeje jsou v plánu.
– Nebude možnost vytvářet nová dobrodružství prostřednictvím nějakého toolsetu.
– Pro konzole bude vytvořen stažitelný obsah, který bude k dispozici hned po vydání.
– Budou-li nějaké restrikce pro různé státy zatim není jasné, avšak hra určitě směřuje k ratingu M.
– Zatím není v plánu vydávat demo.
– Hratelná verze zatim neexistuje (proneseno v prosinci 2008).

Odebírat
Upozornit na
guest

0 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments