
Toto FAQ (= frequently asked questions = často kladné otázky) je neoficiální a časem bude aktualizováno.
Odpověď: PC verze byla oznámena na první kvartál roku 2011.
Odpověď: Veškeré informace o cheatech a trainerech můžete najít v sekci Zaklínač 2 Cheaty.
Odpověď: Viz tento článek.
Odpověď: Tvůrci mají v plánu vydat i verzi na konzole (nejpravděpodobněji pro X360 a PS3), ale ještě oficiálně nic neoznámili. Nicméně v současné době pracují pouze na PC verzi, a proto se vydání PC verze nebude shodovat s vydáním konzolové verze. Konzolovou verzi chce CDPR vyvinout sám (žádný outsourcing) s využitím jejich vlastního multiplatformního enginu.
Odpověď: Hardwarové požadavky ještě nebyly oficiálně oznámeny.
Odpověď: Tvůrci již několikrát zmínili že to není nutné.
Odpověď: Vzhed Geralta byl příčinou mnoha rozporuplných reakcí, a tudíž se ke všemu na oficiálním fóru vyjádřil Blooddragon (Lead Character Artist CDPR).
Celý grafický tým prý získal daleko více zkušeností a dnes model Geralta z „jedničky“ považují zkrátka za špatný model. To, co lidem prý připomínalo vlčí rysy, je jednoduduše nepovedený model. Současný model Geraltova obličeje (z hlediska proporcí) již zůstane stejný (staré proporce se vrátit nemohou kvůli novému systému výrazu tváří a nový model se měnit nebude kvůli značné pracnosti i minimálních iterací), avšak textura se ještě rozhodně změní – Geralt bude vypadat starší, jizvy budou hlubší atp. Pravděpodobně si tvůrci pohrají ještě i s očima.
Co se týče vlasů, tak v současné fázi vývoje na ně není aplikována žádná fyzika a ani shadery. Z tohoto hlediska budou vlasy předělány od začátku. Blooddragon by byl ještě rád, kdyby hra nakonec nabídla možnost změny účesu ve hře (ale o tom ještě rozhodnuto není).
Blooddragon se ještě vyjádřil na adresu kůže hlavního hrdiny. Ti, kteří tvrdí, že Geralt ve videu není albín, mají pravdu. Není albín, ale albínem rozhodně bude! Před vytvořením onoho videa došlo k problému s nasvětlovacím systémem a HDR a Geraltův obličej byl tak nejsvětlejší věcí na scéně. Z tohoto vyplývala nutnost jej ztmavit. Cílem je, aby Geralt ve hře vypadal zhruba takto.