Heroes desková hra v češtině

Zaklínač 3 – Poklad hraběte Reuvena (Count Reuven’s Treasure)

Doporučená úroveň: 12
Lokace: Novigrad
Aktivace: Po dokončení úkolu Zlámané květiny.

Odměna

  • 200 zkušeností po průzkumu podzemí a rozmluvě s Dijkstrou.
  • 50 zkušeností za nalezení hledaného bazénku a získání informací o falešném Henckelovi.
  • 50 zkušeností po přečtení dopisu, který najdete v tajné místnosti v Henckelově sídle.
  • 200 zkušeností po rozmluvě s Triss (po zabití Mengeho a také lovců čarodějnic).
  • 100 zkušeností a 90 korun, jakmile dáte Dijkstrovi klíč a informaci o pokladu.
  • 50 zkušeností za dokončení úkolu.

Úkol: Vydejte se do lázní, kde si promluvte s Reuvenem/Dijkstrou a poptejte se ho na Marigolda. Nebude příliš výmluvný, ale zmíní, že pokud pro něj dokončíte prácičku, tak se pokusí poptat a zjistit pro vás informace. Přislibte mu tedy pomoc a až odkryje tajnou chodbu přímo v lázních, tak slezte po žebříku dolů. Následujte Sigiho k trollovi, oba je vyzpovídejte a poté, co jim položíte všechny otázky a získáte dryák a recept proti černé plísni, tak ho do sebe hoďte a vydejte se na obhlídku kanálů. Nejprve prozkoumejte okolí pomocí smyslů a vydejte se podél vody dál do kanalizace, přičemž si vyčistěte cestu od topivců. Na konci najděte na zemi poblíž mříže zbytek bomby a vraťte se za Dijkstrou do lázní. Řekněte mu o tom, že bomba obsahovala cukr a poté se přesunete do lázní. Prozkoumejte první bazének a nic nenajdete, v tom druhém však nejprve objevíte olej a následně, když se podíváte zboku na odtokový kanálek, tak odhalíte další indicie a Geralt zavolá Dijkstru.

Nechte vypustit bazén a zavolejte Happena, který vám řekne, kdo bazén používal toho dne, co došlo ke vloupání. Poptejte se na Henckela, opusťte lázně a vydejte se k jeho domu. Vyrazte dveře pomocí znamení Aard, použijte své smysly a sledujte stopy nahoru do patra. Tam najděte tajný vstup a zároveň na stolku dopis a láhev od vína. S ní zamiřte do boční místnosti, láhev umístěte do slotu s ročníkem z roku 1251 a tajná místnost se otevře. Uvnitř prozkoumejte dopis, stopy po wyverním oleji, návod na sestrojení bomby a také stůl, kde byla bomba sestrojena. Poté seběhněte dolů, promluvte si s Dijkstrou a Triss, kteří sem dorazili a poté se vydejte k vyznačenému místu v přístavu, kde se o půlnoci musíte setkat s Triss. Vyslechněte si její plán ohledně nadcházející akce a vydejte se společně do chrámu věčného ohně. Vypořádejte se se stráží a trvejte na tom, že chcete mluvit s Mengem. Nakonec vás za ním vezmou a tak strážce následujte. Až dorazíte dovnitř, tak nechte Triss trpět a pokuste se s Mengem dohodnout. Nejprve se ho zeptejte na poklad a dozvíte se, že je ukryt v bance na Koviru, což je podstatná informace a následně se ho zepteje na Marigolda, což už Menge nevydrží a tak ho budete muset i s jeho strážemi zabít.

Poté prohledejte jeho stůl a seberte dopis a svatou knihu. Dopis si přes inventář přečtěte, poté si promluvte s Triss a zadním východem z Mengeho kanceláře vyjděte ven a sejděte po schodech dolů. Tam se rozlučte s Triss, vylezte na malý přístřešek a přeskočte přes zídku. Na druhé straně zničte pomocí bomby zeď a za ní vás bude očekávat Dijkstrův člověk. Nechte se k němu odvézt, dejte mu klíč a získáte i informaci o tom, kde je místo setkání. Nejprve vyrazte ke svatyni ohně, na zadním sloupu najděte z opačné strany mrtvou schránku a vložte do ní knihu. Poté se vydejte k místu schůzky, schovejte se za dveře a krátce poté, co dojde Triss, se objeví i váš cíl. Toho důkladně vyzpovídejte a nakonec se rozhodněte, zdali ho zabijete nebo jen zbavíte vzpomínek. Poté se Triss zeptejte na Marigolda a dozvíte se, že byste mohli využít Dopplera, který by na sebe vzal Mengeho podobu, čímž také dokončíte úkol.

Odebírat
Upozornit na
guest

0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments