Kniha umění klasických adventur

Zaklínač 3 – Putování ve tmě (Wandering in the Dark)

Doporučená úroveň: 6
Lokace: Velen
Aktivace: Ihned po dokončení úkolu Na lovu čarodějnice.

Odměna

  • 200 zkušeností za zničení obou hnízd příšer pomocí Igni či petard.
  • 100 zkušeností za objevení 2. holografické zprávy tajemného elfa.
  • 100 zkušeností za uzavření všech portálů Divokého Honu.
  • 250 zkušeností za zabití Nithrala.
  • 350 zkušeností za dokončení úkolu.

Úkol: Sledujte Keiru a po chvíli uvidíte, že v podzemí se nachází i Divoký Hon. Pokračujte za Keirou do jejího portálu a budete rozděleni. Až se ocitnete v jeskyni, tak zabijte trojici topivců, ponořte se do podvodního tunelu a proplavte na druhou stranu. Až se z vody dostanete ven, tak jděte chodbou doprava, na konci rozbijte prasklou zeď a chodbou doběhněte k další takové zdi. Po jejím zničení, proběhněte kouskem zamořeného prostoru před vámi, vyběhněte nahoru po schodech a po dalších naproti zase dolů a následně doprava. Doběhněte ke Keiře, zabijte otravné krysy a pomocí bomb odpalte dvě hnízda monster. Pokračujte společně dál, vyslechněte si zprávu od elfa a zpřístupněnou chodbou se dostanete do elfského přístavu. Zde si dejte pozor na jedovaté plyny, zlikvidujte přízraky a západní chodbou pokračujte dál. Na konci se vytáhněte nahoru do výše položené chodby a dojděte do komnaty, kde získáte zkušenosti a budete moci shlédnout další projekci elfa.

Poté si všimněte zatopeného prostoru ve středu místnosti, kam se dostanete skokem přes zábradlí. Následně se ponořte pod hladinu, doplavte vodním tunelem na konec a vynořte se ven. Vylezte nahoru do chodby, na stěně si povšimněte kresby koně a prozkoumejte ji. Poté se chodbou napravo vraťte do místnosti s Keirou, kde se otevřou dříve zavřené dveře. Doběhněte do zavřené místnosti, vedle namalovaných dveří aktivujte symbol vlaštovky a projděte průchodem až do místnosti s golemem. Na něj je nejlepší použít lektvar hrom, dostat se mu do zad a neustále používat znamení axie, které ho zmate. Jakmile mu budete za zády, tak mu sekejte do zad rychlými útoky a nakonec se vám ho podaří skolit. Prohledejte jeho ostatky, seberte všechny předměty, které u něj naleznete a vzadu vylezte na vyvýšenou část. Doběhněte na rozcestí, dejte se doleva a po prozkoumání dalšího symbolu vlaštovky projděte portálem. Následně projděte kolem zmrzlých strážců až do další části, kde opět uvidíte Divoký Hon, který vám do cesty naklade překážky.

Držte se tedy u Keiry pod jejím magickým štítem, ochraňujte ji před stvůrami a postupně zavřete všechny tři trhliny, za což dostanete další zkušenosti. Sledujte Keiru dál, nechejte ji uvolnit průchod a dostaňte se do komnaty, kde vás čeká boj s členem Divokého Honu, jménem Nithral. Taktika je na něj celkem jednoduché a jde hlavně o to, jak bude využívat úhyby. Osobně se mi osvědčilo do něj 2krát seknout rychlým údery a poté uskočit. Jakmile mu takto seberete 1/3 života, tak kolem sebe vytvoří auru a vyvolá trhlinu, ze které vylezou 3 Psi Divokého Honu. Ty zlikvidujte a opět budete moci bojovat s Nithralem. Tento postup ještě jednou zopakujte a jakmile zabijete druhou várku psů, tak ho budete moci dorazit, za což budete odměněni zkušenostmi a také několika zajímavými předměty jako je nákres: Angrenský kyrys, Meč válečníka Divokého honu také pár alchymistických předmětů. Potom pokračujte na konec místnosti a shlédněte další projekci, po jejímž skončení si promluvte s Keirou. Potom použijte vaše smysly, u knihovny najdete na zemi poznámky a zároveň pak prohledejte zeď v zadní části, kde od Keiry dostanete předmět Oko Nehaleni. Ten použijte na zeď a zrušte tak iluzi.

Odebírat
Upozornit na
guest

0 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments