Heroes desková hra v češtině

Zaklínač 3 – Rodinné záležitosti (Family Matters)

Doporučená úroveň: 6
Lokace: Velen
Aktivace: Po dokončení úkolu Krvavý baron.

Odměna

  • 150 zkušeností poté, co najdete v hradu všechna vodítka a řeknete baronovi, že se vydáte za zaříkávačem.
  • Až 40 zkušeností za použití axie na baronovi muže, které objevíte u chalupy zaříkávače.
  • 50 zkušeností za poražení barona v pěstním souboji.
  • 150 zkušeností jakmile pohřbíte potracenku pod prahem domu.
  • 300 zkušeností poté, co se  rozloučíte se strážným duchem.
  • 150 zkušeností po rozhovoru s Tamarou v Oxenfurtu.
  • 300 zkušeností jakmile se vrátíte za baronem s informacemi o Anně, které získáte dokončením úkolu Dámy lesa.
  • 200 zkušeností za dokončení úkolu.

 

Úkol: Sledujte barona do pokoje jeho ženy, prozkoumejte svícen na stole, v zadní části místnosti i květiny a poté jděte ke stěně napravo, kde zjistíte, že na stěně dříve něco viselo. Prozkoumejte tedy obraz nalevo a objevíte, že s ní chtěl někdo zamaskovat díru. Obejděte tedy stěnu, otevřete skříň a odhalíte známky souboje. Na jednom z trámu v zadní části objevíte rýhy, následně se vraťte do přední části a prohledejte znovu stůl se svícnem. Objevíte rozlité víno, jehož pachovou stopu sledujte ke schodišti. Tam bohužel pachová stopa skončí, ale pod prknem najdete talisman. Vraťte se po schodech nahoru, vstupte do pokoje napravo a v zadní části prozkoumejte panenku. Potom prohledejte přední část pokoje, seberte klíč a kadidlo a posbírejte vše, co najdete. Podle pachové stopy sejděte po schodech do sklepní části, zde se vydejte doleva a na konci chodby vstupte do uličky po vaší levici, kde najdete spoustu zásob v pytlech. Rovněž zde najdete zamčené dveře, které odemkněte klíčem z pokoje a v zadní části si prohlédněte dopis a oltář. Nyní se vraťte za baronem, vyzpovídejte ho o zjištěných věcech a hlavně se ho přeptejte na amulet a dozvíte se o zaříkávači.

 

Opusťte budovu, vraťte se k rozcestníku a zamiřte do vesničky Větvice, ze které pokračujte k domku na severozápadě. Před domkem přesvědčte baronovi lidi, aby odešli a zaklepejte na dveře. Po vstupu do domku požádejte zaříkávače o pomoc a zjistíte, že talisman pro Annu vytvořil zaříkávač, aby ji ochránil před zlem. Následně zjistíte, že zmizela jeho koza a tak mu ji budete muset najít (úkol Princezna v nesnázích). Až ji přivedete zpět, tak mu řekněte, zdali byste mohli pokračovat a budete požádáni o čerstvou krev, načež Geralt odejde a vrátí se s krysou. Po zhlédnutí rituálu ještě starce vyzpovídejte a dozvíte se o nenarozeném dítěti a také o tom, že budete muset najít potracenku a zrušit kletbu. Přečtěte si nový záznam v bestiáři, vraťte se zpátky do Vranohradu za krvavým baronem a zjistíte, že je dům v plamenech. Nejprve zamiřte dozadu k domu nalevo, vylezte po žebříku do hořících stájí a pomocí meče si pročistěte cestu až k místu, kde seskočte o patro níž. Otevřete dvířka všem koňům a rychle si to namiřte k východu, než se udusíte. Venku vás po krátké roztržce napadne baron a proto ho budete muset porazit v pěstním souboji.

Poté se připravte na to, že ho budete muset pořádně vyslechnout a zjistit, kde pohřbil mrtvé dítě. Společně vydržte do půlnoci a poté se společně vydáte k místu, kde baron dítě pohřbil. Až ho najdete, tak ho můžete zabít, ale doporučuji zvolit zajímavější variantu a tak řekněte baronovi, aby vzal potracenku do náručí. Následně ho sledujte na cestě k hrobu, který vykopal a jakmile na vás zaútočí přízraky, tak je všechny zabijte. Potom pomocí znamení Axie omračte mrtvé dítě a celý postup ještě jednou zopakujte, až se nakonec dostanete k místu, kde baron potracenku pohřbí. Následně se k hrobu posaďte, vyvolejte strážného ducha a sledujte ho z Vranohradu. Cesta vás nejprve zavede k malému domku, kde prozkoumejte náramek na sudu, podkovy a šaty na zemi a pokračujte v cestě za duchem. Po krátkém putování zabijte skupinu ohnivců a prohledejte mrtvolu koně a vyberte všechny dostupné možnosti dialogu. Pak pokračujte až k domu rybáře, kterého i s jeho rodinou vyzpovídejte a rozlučte se se strážným duchem.

Potom zamiřte do městečka Oxenfurt, které je od vás daleko na severovýchod a v domku v přístavu si promluvte s rybářovým bratrem, který vám přivede Tamaru. Pořádně ji vyzpovídejte, vyslechněte všechny dostupné dialogy a budete mít tu čest se setkat s lovcem čarodějnic. Nakonec získáte 150 zkušeností za odměnu a pomocí rozcestníku si to namiřte zpět k Vranohradu, kde se vydejte na rozmluvu s baronem. Po chvíli budete znovu ovládat Ciri v jejím příběhu s podtitulem Závod. Ten je velmi jednoduchý a jakmile barona porazíte, tak získáte koně a baron příběh zakončí tím, že vám ho dopoví poté, co najdete jeho Annu. Na to budete muset dokončit hlavní úkol Dámy lesa a pak se za ním vraťte s novými informacemi o Anně, za které získáte dalších 300 zkušeností. Promluvte si s ním, řekněte mu, aby dodržel svou část dohody a pověděl, co ví o Ciri. Hra se přenese do kůže Ciri a vy budete moci porazit baziliška. Pak se vydejte po skále doprava, dokud se nespustí animace a vy se dozvíte zbylou část příběhu a to, že Ciri zamířila do Novigradu.

Odebírat
Upozornit na
guest

0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments