Kniha umění klasických adventur

Zaklínač 3 – Šelma z Bělosadu (The Beast of White Orchard)

Doporučená úroveň: 3
Lokace: Bělosad
Aktivace: Promluvte si s velitelem nilfgaardské posádky ve vesnici Bělosad a přijměte jeho úkol zabít gryfa.

Odměna

  • 350 zkušeností po zabití divokých psů a rozhovoru s Mislavem.
  • 500 zkušeností za ohledání mrtvého gryfa.
  • 500 zkušeností za hlavu gryfa, když odmítnete peníze.
  • 300 zkušeností a 150 korun, pokud přijmete peníze.

Úkol: Nyní budete mít aktivní hned 2 úkoly. Jako první se vydejte k bylinkářce jižně od vaší lokace, kam se můžete přesunout pomocí rozcestníku. Uvnitř jejího domku si s ní promluvte a zeptejte se jí na rostlinu řešetlák. Dozvíte se, že se nachází na dně řeky a tak se podle mapy vydejte na severovýchod, skočte do řeky a pomocí zaklínačových smyslů najděte pod hladinou hledanou rostlinu, čímž dokončíte první část tohoto úkolu. Poté pokračujte podle mapy na jih a najděte dům lovce Mislava. Zjistíte, že není doma a tak aktivujte své smysly a podle stop ho sledujte do nedalekého lesa, kde se ho optejte na těla vojáků. Slíbí vám pomoc, ale nejprve mu pomozte zabít divoké psy. Utíkejte za nimi, zlikvidujte je a po posbírání zásob se ho znovu zeptejte na mrtvé vojáky.  Za pomoc získáte zkušenosti a budete se moci vydat za Mislavem, který vás dovede k hledanému místu.

Zde pomocí schopností prohledejte zem nasáklou krví, láhev, ohniště a také stopy po vojácích. Podle těch se vydejte dál a dostanete se až ke starému hnízdu gryfů, kde krom několika mrtvol narazíte i na mrtvou samici gryfa, kterou prozkoumejte a zjistěte všechny dostupné informace. Jakmile to uděláte, tak získáte zkušenosti a budete se moci vydat za Vesemirem, který se nachází u hospody, kde jste ho zanechali. Po souboji získáte recept Hrom a také jeho fyzickou verzi, takže se nemusíte namáhat s namícháním. Nyní se vydejte směrem na severovýchod do polí, kde nastražte nástrahu a vyčkejte do příletu gryfa. V první fázi souboje použijte lektvar Hrom, který vám zvýší útočné poškození a úhyby manévrujte kolem gryfa, přičemž střídejte kombinace lehkých a těžkých úderů.

Vždy je dobré se mu dostat za záda, kde máte menší pravděpodobnost, že vás zasáhne. Až mu uberete polovinu zdraví, tak nasedněte na koně nebo jen doběhněte k nedaleké mlýnici, kde bude následovat druhá fáze souboje, která je už přeci jen trošku agresivnější. Rozhodně se nebojte použít telekinetický výboj Aard, který je proti gryfovi účinný a zbavte ho i zbytku života. Potom si vezměte všechny předměty, které u něj najdete, usekněte mu hlavu a vydejte se do tábora Nilfgaarďanů. Promluvte si s kapitánem a ten vám řekne, že se Yennefer vydala do Wyzimy a rovněž dostanete možnost se v určitém čase rozhodnout, zda si vezmete i zlato nebo ne (pokud odmítnete získáte zkušenosti za cenu zlata). Tím celý úkol dokončíte a získáte zkušenosti.

Odebírat
Upozornit na
guest

0 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments