Kniha umění klasických adventur

Zaklínač 3 – Bitva na Kaer Morhen (The Battle of Kaer Morhen)

Doporučená úroveň: 24
Lokace: Kaer Morhen
Aktivace: Po dokončení úkolu Ostrov mlh.

Odměna

  • 500 zkušeností za dokončení porady.
  • 200 zkušeností za uzavření všech 3 portálů Divokého Honu.
  • 500 zkušeností poté, co Ciri pomůže Triss.
  • 500 zkušeností za to, že se stáhnete do vnitřního nádvoří Kaer Morhen.
  • 1000 zkušeností za dokončení úkolu.

Úkol: Zamiřte do vnitřní části Kaer Morhen, tam uspořádejte poradu a rozhodněte se, jak využijete dílnu a laboratorium, což bude mít za následek vaše další výhody v boji. Potom zamiřte s Lambertem ven a přemístíte se do lesů, kde budete zahaleni neviditelností a setkáte se s jednotkami Divokého Honu. Nejprve utíkejte k trojici portálů, které uzavřete pomocí dwimeritové petardy nebo znamení Yrden a zabijte jednotky Divokého Honu. Následně sešlete signál pro Triss, která bohužel nebude reagovat a na scéně se objeví Ciri, za kterou budete hrát. Odpovězte tedy Vesemirovi a vydejte se s ní Triss na pomoc. Společně tam zabijte nepřátele a po několika dalších sekvencích se jako Geralt budete muset vrátit s Lambertem zpět na pevnost.

Tam vylezte po trámech nahoru na hradby, dejte se doprava a probijte se až k páce na stěně, kterou přehoďte a uzavřete tak bránu nepřátelským jednotkám. Poté se stáhněte na prostřední nádvoří, probijte se k bráně vedoucí na hlavní nádvoří a zjistíte, že ji Eskel ještě neotevřel a tak se vydejte na pomoc Triss. Po její záchraně se hra přenese k Eskelovi, který se utká s Caranthirem a Ciri mi přijde na pomoc. Po skončení sekvence se vypořádejte s jednotkami honu a zpět za Geralta uzavřete další dvě trhliny. Poté bude následovat několik hodně smutných scén, zakončených proměnou Ciri a následným pohřbem vašeho učitele a přítele Vesemira.

Odebírat
Upozornit na
guest

0 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments