Kniha umění klasických adventur

Zaklínač 3: O Víně a krvi – Toussaintská Šelma

Doporučená úroveň: 35
Lokace: Toussaint
Aktivace: Ihned po dokončení hlavního úkolu Poslové ze země vína.

Odměna

  1. Zkušenosti a trofej z Goljata po porážce obra.
  2. Zkušenosti za přečtení informací o bruxách.
  3. Zkušenosti za zabití bruxy.
  4. Zkušenosti za nalezení mincí v hrdle oběti.
  5. Zkušenosti a klíč od Corvo Bianco společně s darovací listinou během rozmluvy s Annou.
  6. Zkušenosti za roh “jednorožce“, který skrývá první nápovědu.
  7. Zkušenosti za získání klíče ze zlaté rybky.
  8. Zkušenosti za rozluštění hádanky a dokončení úkolu.

Úkol: Ihned po příjezdu vás napadne obr Goljat a tak ho společnými silami pošlete k zemi, za což od napadeného rytíře dostanete trofej. Následně se dozvíte, že Šelma znovu zaútočila a tak se společně s Miltonem vydejte k místu, kde bylo nalezeno tělo. Namiřte si to ke břehu, prozkoumejte pomocí smyslů stopy a sledujte je k malému ostrůvku ve vodě, kde zabijte novou skupinu monster zvanou Kurdějové. Pak prozkoumejte krvavé ostatky, šaty a stopu směřující do vody a doplavte k rybářským sítím na hladině.

Prozkoumejte jednotlivé schránky a v jedné z nich najdete kapesníček s iniciály D.L.C. Vraťte se na souš za Miltonem, povězte mu o něm a společně zamiřte do krčmy. Zjistěte, kde odvezli tělo, opusťte hospodu a zamiřte přes most nalevo na vinici Corvo Bianco. Jakmile tam dorazíte, tak zjistíte, že někdo zmasakroval stráže a tak ohledejte jejich mrtvoly. Zjistíte, že to má na svědomí Bruxa a tak si v bestiáři přečtěte záznam o nich a připravte se na souboj, pro který se hodí olej proti upírům a směs černé krve. Jakmile bruxu zabijete, tak utíkejte prohledat tělo šlechtice a postupně prozkoumejte hlavu, hruď i useknutou ruku.

Dokončete ohledávání, opusťte sklep a vydejte se za Palmerinem, který čeká u arény nedaleko. Společně se vydejte za kněžnou a bude svědky zápasu mezi rytířem a šarlejem. Bohužel se situace zvrtne a tak ho budete muset porazit sami. Šarlej je extrémně odolný a tak doporučuji, abyste se pohybovali poblíž zdi a jakmile se začne kutálet proti vám tak uhněte. Tím narazí do zdi a spadne na záda, čímž odkryje své slabé místo. Po jeho porážce si promluvte s Annou Henriettou a získáte vlastnická práva od Corvo Bianco.

Následně vyzpovídejte Damiána ohledně obětí a zjistíte několik společných bodů, které oběti měli a také to, že Šelma odsuzuje mravní úpadek v Toussaintu. Nakonec se společně s kněžnou vydejte do palácových zahrad, kde se dozvíte, že musíte najít zlatou rybku a také “jednorožce“. Seběhněte po cestičce dolů, dejte se doprava ke koni s připevněným rohem a shlédněte sekvenci, ve které ho Geralt vyplaší. Použijte tedy své smysly a nedaleko dvou zamilovaných, kteří piknikují, najdete koš s mrkví. Ten doneste jednorožci a získáte první nápovědu.

Potom pokračujte do přístavu, skočte do vody a pomocí smyslů najděte rybky. Jakmile se přiblížíte k té správné, tak ji bohužel někdo uloví a vyfoukne vám ji před nosem. To si ovšem Geralt nenechá líbit a tak se během chvilky dostanete ke klíči ze zlaté rybky. S oběma předměty se vraťte za kněžnou a dozvíte se hádanku: Začínám jako pokoj pod zemí, končím jako záznam času, co není. Správná odpověď je skleník, takže tak odpovězte a dokončete tento úkol, na který okamžitě naváže další.

Odebírat
Upozornit na
guest

0 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments