Heroes desková hra v češtině

Zaklínač 3 – Cvičení v pokročilé alchymii

Doporučená úroveň: 24
Lokace: Skellige
Aktivace: Jakmile se přiblížíte k druidovi jménem Gremist a vyslechnete jeho rozhovor s druhým druidem. Gremist se nachází kousek na sever od Gedyneithu.

Odměna

  • 80 zkušeností za nalezení drchničky v jeskyni, kde žije sukuba.
  • 80 zkušeností za vyrobení pálenky v lokaci Palírna.
  • 80 zkušeností za ochránění druida.
  • 80 zkušeností a alchymistické přísady (síra x5, alkohest x5, hanské vlákno x5 a salnytr x5) za dokončení úkolu.

Úkol: Vydejte se za zmíněným druhým druidem, promluvte si s ním o Gremistovi a následně se za ním vydejte. Řekněte mu, že chcete, aby vás naučil alchymii a zeptejte se ho, jestli není možné ho nějak přesvědčit. Dostanete 3 úkoly, které musíte splnit, aby vás přijal za učně. Nejprve se vydejte do lesa jižně od tábora druidů, prozkoumejte okolí a objeví se muž, který vám poví, že hledá jednoho z mužů, který se ztratil.

Společně se vydejte dál, vystopujte koňské stopy a ty vás zavedou k hrobu poblíž cesty. Ten prozkoumejte a vraťte se ke stopám, které vás zavedou až k mladému muži a sukubě, kterou bude chtít druhý muž zabít. Řekněte mu, že je neškodná a jakmile odejde, tak jí řekněte, že vám může laskavost oplatit tím, že řekne, kde je drchnička. Vydejte se za ní, sledujte ji do jeskyně a tam pomocí svých smyslů najděte drchničku a natrhejte si ji (odměna 80 zkušeností). Pak pokračujte na jih do palírny na vrcholku hor, která se ukrývá v podzemí. Tam nejprve zabijte Kyklopa, pak vstupte do malého příbytku a přečtěte si knihu a dopis. Ten si přečtěte a budete muset najít kaši. Vylezte tedy po žebříku nahoru, prohledejte nádobu a vezměte si kaši.

Pak slezte dolů, zamiřte k jedné z nádob, strčte do ní kaši a pomocí Igni zapalte plamen pod nádobou. Následně přehoďte páku na stěně napravo a nádobu zchlaďte. Poté si jen ze sudu vezměte kořalku, opusťte jeskyni a vydejte se do vesničky Blandare na západ od tábora druidů. Tam si promluvte s Fritjofem, slibte mu pomoc a během rituálu ho ochraňte před mlhavci. Jakmile rituál dokončíte, tak se vydá za Gremistem a vy ho můžete následovat. Uvnitř jeho podzemního příbytku si s ním promluvte a poté se venku vyspěte do druhého dne. Pak si s ním znovu promluvte a dokončete úkol, za což naposledy získáte 80 zkušeností a alchymistické přísady.

Odebírat
Upozornit na
guest

0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments