Na oficiálních stránkách se před pár dny objevil článek s krátkými profily žen, které se podílely na vývoji Zaklínače. Více se dočtete zde.
Interview o ROTWW a s tím spojených večech, které jsem zmínil v minulé novince, bylo konečně přeloženo do angličtiny a já tedy pro vás přeložil to nejzajímavější, co se v něm psalo:
Opět bylo zmíněno, že tvůrci nehodlají svět Sapkowského jen tak opustit. Také bylo řečeno, že stále mají mnoho nápadů, které nestačili či nemohli použít v Zaklínači, avšak plánují je použít v budoucích projektech. Prý příští rok bysme se už možná mohli něco doslechnout o těchto projektech. Engine Aurora nebyl v konzolové verzi použit, protože si tvůrci uvědomují, že již zastarává a také že nebyl stvořen pro použití na konzolích.
Zatím není jasné, jestli výjde nějaká sběratelská edice, avšak pokusí se najít něco, čím bude vydání této hry výjimečné. Spolupráce s WSG nebyla nařízením Atari (toto byla spekulace komunity, protože CEO WSG dřív pracoval v Atari), CDPR začal s WSG spolupracovat ještě před podepsáním smlouvy s Atari. Na handledy není Zaklínač plánován, resp. určitě ne teď. (celé interview zde)