Heroes desková hra v češtině

Ceny pro Zaklínače 2, interview na PCGH o enginu hry

Rubriky: The Witcher 2 | Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Ceny pro Zaklínače 2, interview na PCGH o enginu hry

Vlna Gamescom nadšení již opadla a snad každý magazín už dávno vychrlil svůj článek o Zaklínači 2. Myslím, že ani nemá cenu dělat zde přehled všech těch Gamescom preview, dojmů, názorů, protože prakticky všichni lidé, kteří byli přítomni na prezentaci, byli nadšení. O nadšení ostatně svědčí i ocenění, kterých hra dosáhla – Best RPG (Gamestar, Jeuxvideo, RPGFrance), Best PC Game (PC Games), Best Developer (GamingXP).

Jeden článek z Gamescomu, který určitě stojí za přečtení, se objevil teprve před pár dny. ServerPCGamesHardware publikoval své postřehy z rozhovoru s tvůrci hry. Hlavním tématem jejich diskuze byla technologie hry a dozvěděli se leccos zajímavého! Nyní v bodech vypíši nové informace (staré a stokrát omýlané věci typu, že engine je multiplatformní atp. jsem vynechal)

– Název enginu TSOOD je fonetický přepis polského slova cud, což znamená zázrak.
– V současné chvíli hra podporuje pouze DirectX 9.
– Engine zohledňuje vícejádrové systémy.
– Hra byla testována na Xbox 360.
– Na Gamescomu byla hra prezentována na PC vyšší střední třídy.
– PCGH očekává, že v době vydání bude hra fungovat plynule na PC střední třídy.
– Dynamické nasvětlení je přesvědčivé, na zdech lze vidět paralax mapping.
– Grafické efekty nejsou přehnané.
– Momentálně neexistuje žádná výhoda PC verze (krom možnosti vyššího rozlišení).
– Pohyb ohně vypadal velmi působivě, nicméně to se nedá říct o vodě.
– Hra v této fázi postrádá jakýkoliv systém animací obličeje a lip-sync.
– U pěstních bojů je v plánu upravení kamery (pohled přes rameno + změna hloubky ostrosti).
– Vyskytly se problémy se stíny, které na sebe vrhá sám model.
– Ve finální verzi by měly být všechny tyto problémy odstraněny.
– Ohledně DRM stále nerozhodnuto, ale tvůrci nechtějí nic, co by hráče obtěžovalo.