Dnešní novinka se bude týkat výhradně flashové hry Thew Witcher: DuelMail. Tvůrci dali fanstránkám po delší době k dispozici exkluzivní materiál, a tak je o čem psát.
Získali jsme mini-interview s Benedyktem Szneiderem, autorem grafického rozložení DuelMailu. Jeho odpovědi si můžete přečíst zde.
Další z věcí, které jsme obdrželi, je sedmistránkový přepis chatu s tvůrci DuelMailu. Vzhledem k jeho délce bude kompletní překlad nějakou dobu trvat, avšak já jsem z něj vybral ty nejdůležitější informace a ty najdete níže v uceleném přehledu.
O minulosti a vývoji:
- První myšlenka ohledně vzniku DuelMailu byla nadhozena již 3 roky zpět!
- Místo chiméry se v prvních verzích hrálo za wyvernu.
- Nejdiskutovanějším a nejproblémovějším prvkem na celé hře je hratelnost.
- Animace prošly opravdu složitým a důkladným vývojem.
Budoucnost:
- Je v plánu rozvoj kooperace a interakce mezi hráči.
- Nové charakterové třídy (zatím jsou jen 3) jsou v plánu a navíc by měly být provázány s příběhem.
- Tvůrci plánují série událostí (events), které dají hráčům pocit, že hra skutečně obsahuje příběh. První události by měli začít nedlouho po premiéře.
- Problémy s vyvážením hry by měly být ve finální verzi vyřešeny.
- Je v plánu tlačítko „vyhledej náhodného protivníka na stejné úrovni“.
- V plánu je i shoutbox.
- Všechny „arény“ by měly být ve finále ještě hezčí, avšak stále zůstane jedna aréna na každou třídu.
- Hra by měla být pořád zdarma, akorát lidé se zaregistrovanou hrou (Zaklínač) by snad mohli mít nějaké bonusy.