Heroes desková hra v češtině

První newslettery, medailon, D’jinni

Rubriky: Zaklínač | Komentáře nejsou povolené u textu s názvem První newslettery, medailon, D’jinni

CDPR odeslalo další vydání newsletterů, které jsou první v tomto roce. Pokud nejste zaregistrováni na fóru, tak zde najdete anglickou a polskou verzi. Překlad do češtiny mám rozdělaný a dohotovím ho nejspíše o víkendu. Prozatím zde uveřejním jenom přeloženou první části, která se zabývá sadou nástrojů D’jinni.

Zaklínačský medailon již nebude dostupný. Kdo si jej nekoupil ať již jako součást sběratelské edice či na serveru Xzone, tak bohužel má již smůlu. CD Projekt výrobu dalších kusů již neplánuje (prohlášeno Gremlinem na Xzone).

Kasia Kuczyńska o D’jinni
Kasia Kuczyńska, herní designér Zaklínače
„Již brzy budou všichni fanouškové obdarování speciální sadou nástrojů – D’jinni“. Kvůli uspokojení zvědavosti a očekávání, se Kasia Kuczýnska (designérka v CD Projekt Red) rozhodla vypustit pár základních informací o D’jinni. Práce herního designéra je nejen o vymýšlení zápletky, ale spíše o převádění myšlenek do herních mechanismů tak, aby příběh byl více jasný a zajímavý pro hráče. D’jinni je editor umožňující vytvořit zápletku formou strukturovaných úkolů, dialogů, osob žijících v herním světě, stvůr, lokací a různých situací, se kterými by se hráč mohl setkat na odlišných úrovních hry. Toto není jednoduchý úkol a proto je D’jinni komplexní a rozsáhlý nástroj a učení všech jeho funkcí mi zabralo hodně času. Dokonce i nyní objevuji některé lepší způsoby pro realizaci prvků zápletky. Při procesu tvoření Zaklínače bylo D’jinni vylepšeno, doplněno a pozměněno, díky čemuž se stalo perfektním nástrojem, uzpůsobeným našim potřebám. Díky tomu získá každý uživatel možnost vyprávět svůj vlastní příběh tak, jak si představovali a umožní hráčům vstup do jejich světa. Tento výsledek je odpovídající úsilí vloženému do zvládnutí všech možností, které D’jinni nabízí.