Kniha umění klasických adventur

Zaklínač 3 – Vládce Undviku

Doporučená úroveň: 17
Lokace: Skellige
Aktivace: Během hlavního úkolu Král je mrtev – ať žije král si promluvte s Crachem an Craite a aktivuje se tento úkol.

Odměna

  1. 100 zkušeností, jakmile na loďce dorazíte k pobřeží Undviku.
  2. 200 zkušeností za osvobození Folana v jeskyni trollů.
  3. 100 zkušeností za pokus osvobodit Vigiho
  4. 50 zkušeností za poražení obra.
  5. 500 zkušeností a mistrovský stříbrný meč za dokončení úkolu.

Úkol: Vydejte se na ostrov Undvik, který se nachází Západně od největšího ostrovu a vesnice Arinbjorn. Do té se vydejte, naloďte se v přístavu na loď a plavte na západ k ostrovu Undvik. Loď nechte v přístavu u rozcestníku Pobřeží Marlínů a vydejte se na jihozápad k rozvalinám Urskar, přičemž po cestě narazíte na sirény a také obra, který je krmí. Až obr zmizí, tak zabijte sirény, které jsou v okolí, vlezte do trupu lodi a tam si promluvte se starcem jménem Okto a zeptejte se ho na Hjalmara. Poté loď opusťte, vydejte se do nedalekého tábora a objevíte několik mrtvol. Použijte své smysly, prohledejte mrtvoly, stopu někoho, kdo odešel z tábora a také stopu po lodi, kterou někdo odtáhl.

Jakmile získáte všechny vodítka, tak sledujte lidské stopy. Ty vás zavedou k potůčku, kde najdete zabitého nekkera, kterého prohledejte a po stopách se vydejte dál. Zavedou vás ke dvěma mrtvolám, které byly zastřeleny jediným šípem a stopy vás zavedou k opuštěné vesnici, kde je trám, za který se někdo před šípy ukrýval. Dál sledujte krvavé skvrny až k jeskyni, u které je o sud opřená mrtvola. Následně prohledejte stopy před jeskyní, vstupte dovnitř a dostanete se k prvnímu ledovému trollovi. Toho zabijte, vydejte se dál cestou napravo a na rozcestí se dejte znovu doprava. Až vpadnete do zad druhému trollovi, tak ho zabijte, doběhněte na konec útesu a vstupte zase do jeskyně, kde sledujte krvavou stopu. Ta vás zavede do vyvýšené části jeskyně, kde se nacházejí dva trollové. Promluvte si s nimi, řekněte jim, že když mají rádi hádanky, tak si s nimi o muže v kotli zahrajete.

Odpovězte na jejich hádanku troll a vysvoboďte muže, kterého se optejte na Hjalmara a všechny dostupné možnosti a společně se budete moci vydat dál. Vydejte se k jižní straně jezera, kde se nachází vesnice Urskar, tam prozkoumejte stopy obra a lidí a sledujte je do nedaleké jeskyně. Tam doběhněte ke srázu a skočte do hlubokého jezera pod vámi. Hned jak se ocitnete ve vodě, tak se dejte doprava, vylezte na pevnou zem a následně se musíte probít skrze jeskyni až k magickému stromu v podzemí, kde najdete žebřík, po kterém vylezte do výše položené části. Zde se chodbami dostanete ven k rozcestníku Výheň klanu Tordarroch. Zde vlezte do domu a objevíte spoustu mrtvol. Prozkoumejte místo, zabijte žrouty a dírou ve zdi vyjděte ven z domu. Prozkoumejte stopy na zemi a najdete jak lidské, tak obří.

Vydejte se po stopách dál, sledujte je a na rozcestí se budou stopy rozcházet. Vydejte se po levé cestě za těmi lidskými, seběhněte po cestě dolů k jezeru a pokračujte k rozvalinám Dorve, kde se konečně setkáte s Hjalmarem. Společně se vydejte na jih do obrovy jeskyně, kde narazíte na Vigiho, kterého můžete osvobodit nebo nechat v kleci, než obra vyřídíte. Následně zaútočte na obra, aktivujte si Quen a uberte mu první třetinu zdraví. Pak si vytáhne novou zbraň, se kterou bude ještě nebezpečnější než předtím a bude se vás snažit zabít. Uhýbejte jeho útokům, dorazte ho a za odměnu získáte dalších 50 zkušeností. Nakonec si jen promluvte s Hjalmarem a dokončete úkol.

Odebírat
Upozornit na
guest

0 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments