Kniha umění klasických adventur

Zaklínač 3: O Víně a krvi – Cvrlikání Zaláskovaného Rytíře

Doporučená úroveň: 35
Lokace: Toussaint
Aktivace: Po porážce šarleje během hlavního úkolu Toussaintská Šelma.

Odměna

  • Kuše Geralta z Rivie a zkušenosti za dokončení přeboru ve střelbě.
  • Sedlo sira Geralta z Rivie a zkušenosti za dokončení přeboru v jízdě na koni.
  • Zkušenosti poté, co se vrátíte s Vivienne zpět na turnaj.
  • Zkušenosti za výhru v aréně nad druhou skupinou.
  • Meč Geralta z Rivie, 200 korun a zkušenosti za celkové vítězství v přeboru.
  • Zkušenosti a 500 korun za dokončení úkolu.

Úkol: Přemístěte se k turnajišti, zamiřte ke stanu léčitelů a promluvte si s Guillaumem, od kterého přijměte úkol. Než se do přeboru zapojíte, tak budete muset potrénovat ve 3 kategoriích – střelba na cíl, jezdectví a šerm. Nejprve tedy přijměte střelbu na cíl, zamiřte na střelnici a tam v časovém intervalu zasáhněte všech 6 cílů. Poté přikývněte Guillaumovi a vydejte se vyzkoušet závodní okruh.

Oproti závodům v původní hře je tenhle trošku jiný a během závodu musíte pomocí meče zasáhnout panáky a pomocí kuše zase terče, abyste získali čas pro dokončení závodu. Po zkoušce si vyzkoušejte ještě šerm v boji jeden na jednoho, takže naposledy následujte Guillauma a na cvičišti si stoupněte do středu arény, kde se proti vám postaví rytíř. Porazte ho, řekněte Guillaumovi, že jste cvičili dost a vydejte se do stanu, kde se zapište do přeboru. Vyberte si zda se zapíšete jako Geralt z Rivie či sir Ravix ze Čtyřrohu a složte přísahu.

Vydejte se na střelnici, promluvte si s Palmerinem a přijměte jeho výzvu v gwintu. Partička není příliš těžká a pokud vyhrajete, tak si s vámi Palmerin vymění místo v turnaji a vy tak nebudete stát tváří v tvář proti slunci. Ve střelbě zasáhněte, co nejrychleji všechny terče a pokud vyhrajete získáte odměnu a budete moci promluvit si s Vivienne. Poté se s Guillaumem vydejte ke stanu Vivienne. Uvnitř prozkoumejte škrábance na skříni, její šaty i nádobu s maskovací mastí a jakmile vás Guillaumo zavolá, tak zhlédněte animaci a připravte se na další kolo přeboru – závod na koních.

Ten je o dost těžší než první výzva, ale úspěch tkví v tom, že budete zasahovat cvičné panáky a terče. Zasáhnout panáka z koně je poměrně složité, pokud nepodržíte tlačítko a úderu a značně se tak nezpomalí čas, takže na to myslete a tuto možnost využívejte. Po souboji se společně s Guillaumem napijte, porazte prince Anséise v souboji na koních a vysvětlete mu důvod vašeho odchodu z armády jeho matky. Potom sledujte Vivienne do jejího stanu, kde ji ovšem nenajdete, ale venku na zábradlí najdete ptáka.

Sledujte ho celou cestu do lesa v horách a tam se stanete svědkem toho, že je Vivienne napůl člověk a napůl pták. Vyslechněte ji, přislibte ji pomoc se zrušením kletby a vraťte se na turnaj. Promluvte si s Guillaumem, vyhrajte souboj 5 proti 5 v aréně a nakonec i ten proti loňskému vítězi Gregorovi. Po rozmluvě s Vivienne v jejím stanu se vydejte zpět na mýtinu, kde se zbavte pantera a dokončete obřad. Nakonec se vraťte za Guillaumem, sdělte mu vzkaz od Vivienne a dokončete úkol.

Odebírat
Upozornit na
guest

0 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments