Heroes desková hra v češtině

Zaklínač 3: O Víně a krvi – Proměna

Doporučená úroveň: 35
Lokace: Toussaint
Aktivace: Po dokončení úkolu Toussaintská šelma vás ve městě zastaví chlapec s dopisem od Yennefer, který aktivuje úkol.

Odměna

  • Zkušenosti za prohledání hřbitova a prozkoumání mapy od Yen.
  • Zkušenosti za vstup do rozvalin.
  • Zkušenosti za zabití magických panterů.
  • Zkušenosti za zabití chrliče.
  • Zkušenosti za objevení Moreauovi pracovny.
  • Zkušenosti za přehrání všech 5 krystalů v megaskopu.
  • Zkušenosti za získání bílku zmutovaného skolopendromorfa.
  • Přístup k novým mutacím po dokončení procesu.
  • Zkušenosti za dokončení úkolu.

Úkol: Vydejte se na místní hřbitov Za chmurami a pod velkým stromem napravo najdete polootevřený hrob, který patřil doktoru Moreaovi. Prozkoumejte ho a zjistíte, že ho někdo už otevřel, načež u hrobu naleznete stopy, které končí jen o pár kroků dál. Po jejich prozkoumání znovu prohledejte hrob a jelikož nic nenajdete, tak se budete muset spolehnout na mapu od Yen (stará mapa Toussaintu). Po jejím prozkoumání se vydejte k pobřeží severovýchodně od vaší aktuální pozice a najděte vstup do zatopených rozvalin. Magický portál se nachází v pozůstatku budovy a to z opačné strany, než je břeh.

Uvnitř seběhněte po schodech, dejte se doleva a doběhněte k místu, kde ze země vystupují ostny. Rychle mezi nimi proběhněte na druhou stranu, seběhněte po schodech napravo a dostanete se na plošinu, kde vás obklopí magická bariéra a ožijí 2 magičtí panteři. Ti chrání vstup a tak je budete muset oba zlikvidovat. Vydejte se dál, na konci jedné chodby najdete u balvanu deník profesora Moreaua. Pak vylezte nahoru do místnosti s panteří sochou, kterou zabijte a vstupte do další místnosti. Ačkoliv je zde natažené lano, tak se ani nepokoušejte po něm sjet dolů, protože by to znamenalo vaši smrt. Místo toho prozkoumejte zatarasený průchod v zadní části a zjistíte, že musíte deaktivovat závory.

Aktivujte své smysly, podívejte se po místnosti a měli byste na stěnách nalézt 4 tlakové spínače, jenž musíte zasáhnout pomocí kuše. Uvolněným průchodem zamiřte do místnosti s velkou sochou, zabijte chrliče, který na vás zaútočí a z jeho ostatků seberte předmět Pracka z chrliče. Pracku položte na oltář vedle sochy a v místnosti se aktivují magické portály. Nejprve projděte tím naproti soše a dostanete se do 2. podlaží v jiné místnosti. Zde nejprve seskočte dolů, po skále čelně proti soše vylezte nahoru do horního podlaží a projděte portálem. Dostanete se do nejvyššího podlaží 3. Místnosti, kde se dejte doleva, doběhněte k propasti, kterou přeskočte a dostanete se k magickému portálu naproti soše v nejvyšším patře.

Tím jen projděte a konečně se dostanete do Moreauovi pracovny. Seběhněte po schodech dolů, nalevo prozkoumejte krystaly a postupně si přehrajte první, třetí a pátý krystal. Dozvíte se, že se profesorovi nepodařilo zvrátit zaklínačské mutace a místo toho je ještě posílil. Podívejte se po místnosti a na stole poblíž najdete jeden z krystalů a druhý pak na lavičce vedle cely. Až je seberete, tak se vraťte k megaskopu, uložte je na polštář a postupně si přehrajte druhý a čtvrtý záznam. Následně zamiřte dozadu do cely, prolezte dírou ve zdi a pokračujte štolou do tmavé jeskyně, kde vás napadne nové monstrum zvané Bledá vdova.

S pomocí Yrdenu a oleje proti hmyzovitým zabijte první dvě vdovy, pokračujte dál jeskyní a tam zabijte třetí. V úzké chodbě za ní prozkoumejte malé hroudy a najdete vaječný bílek zmutovaného skolopendromorfa. S ním se vraťte do laboratoře, použijte bílky na zadní stranu zařízení připomínající železnou pannu a kompletně se svlékněte. Poté už jen vstupte a dokončete proces, který vám dá přístup k vylepšování mutací. Nakonec jen utíkejte do vyznačené chodby, pomocí znamení Aard nabijte magický krystal u pravé zdi a projděte portálem.

Odebírat
Upozornit na
guest

0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments